فانتزی

بسته آموزش ضرب و تقسیم با انیمیشن چرخونک

از {{model.count}}

Multiplication and Division Training package with animation

تعداد
نوع
20,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
ابعاد بسته کالا
طول : 26 عرض : 17 ارتفاع : 0.5 سانتیمتر
توضیحات
-یادگیری اصولی و آسان جدول ضرب و تقسیم با استفاده از انیمیشن و AR
-مناسب برای دانش آموزان، معلمان، والدین و مربیان
-مناسب برای ارزشیابی و اطمینان از یادگیری صحیح
-به همراه آموزش استفاده از محصول
- علاوه بر گردونه آموزشی موجود در بسته ، با اسکن کردن بارکد موجود در این محصول با دوربین گوشی موبایل میتوانید اپلیکیشن برنامه چرخونک را دانلود نموده و پس از نصب آن در گوشی ، کودک شما با استفاده از انیمیشن میتواند جدول ضرب و تقسیم را یاد گرفته و تمرین کند
چرخونک ضرب و تقسیم یادیار به ساده‌ترین روش عمل ضرب را به فرزندان شما آموزش خواهد داد. کودکان با اعداد بازی خواهند کرد و این باعث می‌شود عمل ضرب و تقسیم در ذهنشان باقی بماند. این روش کاملا با روش قدیمی و دشوار حفظ کردن جدول ضرب متفاوت است.
این بازی دارای اپلیکیشن واقعیت افزوده است که با نصب آن می‌توانید با استفاده از انیمیشن‌ها و شخصیت‌های کارتونی ضرب و تقسیم را برای کودکان خود شیرین‌تر و جذاب‌تر کنید.
چرخونک وسیله‌ای کمک آموزشی است که هم معلمان و مربیان می‌توانند در مدارس و آموزشگاه‌ها از آن استفاده کنند و هم والدین می‌توانند در منزل با فرزندان خود بازی کرده و با استفاده از چرخونک، ضرب و تقسیم را به آنها آموزش دهند.
نحوهٔ استفاده : چرخونک ضرب و تقسیم از چند دیسک که روی یک صفحه می‌چرخند تشکیل شده است. با چرخاندن صفحات و قرار دادن اعداد در جای خود معادله ضرب و یا تقسیم درست می‌شود.
راهنمای ضرب : صفحه را چرخانده و یکی از اعداد ۰ تا ۱۰ را داخل دایره کوچک قرار دهید. سپس یکی از اعداد دیسک کوچک وسط را مقابل آن قرار دهید. حالا باید جواب ضرب را از بین اعداد بخش رنگین کمانی (با توجه به رنگ دایره وسط) پیدا کنید.
راهنمای تقسیم : صفحه را چرخانده و یکی از سری اعداد داخل بخش رنگین کمانی را انتخاب کنید. سپس عدد درست را از اعداد دیسک کوچک وسط برای رسیدن به نتیجه تقسیم که داخل دایره کوچک قرار گرفته انتخاب کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ارسال به سراسر ایران

ارسال به سراسر ایران

هزینه ارسال 40 هزار تومان
قیمت های شگفت‌انگیز

قیمت های شگفت‌انگیز

تخفیفات همیشگی
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

کنترل کیفیت قبل از ارسال
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی آنلاین

مشاوره خرید