سوالات متداول

 ورود و ثبت نام :

1 - چگونه می‌توانم یک پروفایل ایجاد کنم ؟ 

( ثبت نام )

- بر روی تصویر آدمک در قسمت بالای سایت کلیک کنید. از قسمت ثبت نام اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. و روی دکمه تایید کلیک کنید.

2 - برای خرید حتما باید در سایت عضو شوم ؟

- بله . قبل از خرید باید از طریق شماره موبایل و آدرس ایمیل ثبت نام کنید.

3 - چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم ؟

-  بعد از اینکه در سایت ثبت نام کردید با کلیک بر روی تصویر آدمک در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه ویرایش مشخصات می‌توانید تمام اطلاعات کاربریتان را ویرایش کنید.

4 - رمز خود را فراموش کرده ام چطور می‌توانم وارد پروفایل شوم ؟

-  روی گزینه " رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام " کلیک کنید. در کادر ایجاد شده ایمیل یا شماره تلفنی که با آن ثبت نام کرده‌اید را وارد کنید ، و از طریق کد یا لینک ارسالی رمز عبور خود را از نو بسازید و وارد سایت شوید.

5 - چگونه یک کلمه عبور امن ایجاد کنم ؟

-  یکی از راه‌های که از نفوذ هکرها به حساب‌های کاربری و حریم شخصی شما جلوگیری میکند ، ساخت و استفاده از رمز عبور قوی و غیر قابل حدس است. به  این صورت که رمز عبور شامل حروف کوچک و بزرگ باشد ، از اعداد و کاراکتر‌ها مانند : # @ * $ و ... استفاده شود و کمتر از ۸ کاراکتر نباشد.

6 - چطور می‌توانم سفارش خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

-  هنگام ثبت سفارش می‌توانید پرداخت اینترنتی را انتخاب کنید ، که در این  صورت به درگاه پرداخت هدایت می‌شوید و باید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

- برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :

1 - شماره کارت ( شماره ۱۶ رقمی مندرج روی کارت بانکی )

2 - رمز پویا ( از قبل فعال شده از بانک، که هنگام پرداخت اینترنتی به شماره تلفن شما پیامک می شود )

3 - CVV2 ( کد ۳ یا ۴ رقمی که بر روی تمام کارت‌های بانکی درج شده است. )

4 - تاریخ انقضاء کارت بانکی ( مندرج روی کارت )

7 - چطور سفارش خود را ثبت کنم ؟

-  وارد حساب کاربری خود شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و به سبد خرید اضافه کنید ، روی گزینه مشاهده سبد خرید کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. سپس با زدن دکمه تایید به درگاه پرداخت منتقل می‌شوید. پرداخت را انجام داده و منتظر ارسال محصول باشید .

' در صورتی که در روند ثبت سفارش با مشکلی رو‌به‌رو شدید می‌توانید از قسمت " چت آنلاین " با کارشناسان در ارتباط باشید '

8 - سفارشات به چه طریق ارسال می‌شوند ؟ 

-  تمام سفارشات از طریق پست پیشتاز با هزینه 40 هزار تومان یا (اسنپ باکس به صورت پس کرایه هزینه به عهده خریدار فقط برای تهران) ، ارسال خواهند شد. تا در سریعترین زمان به دست مشتریان برسد .

9 - بعد از اینکه سفارشم نهایی شد. چه زمانی می‌توانم آن را تحویل بگیرم ؟

- سفارش شما یک روز کاری بعد از ثبت و پرداخت (در صورت جمعه و تعطیل بودن، روز بعد از تعطیلی) ، تحویل شرکت پست شده و تمامی سفارش‌ها از طریق پست پیشتاز ارسال خواهند شد ، و نهایتا طی 2 الی 5 روز (روز کاری) تحویل گیرنده می‌گردد.

ممکن است این زمان کمتر یا بیشتر بشود، چون بر اساس زمانبندی کاری شرکت پست، ارسالها صورت میگیرد.

10 - آیا سفارشات ارسال شده را می‌توان پیگیری کرد ؟

- بله امکانپذیر است

پست : توسط شماره ۲۴ رقمی ارسال شده به فروشگاه توسط شرکت ملی پست ، از طریق این لینک : https://tracking.post.ir/ می‌توانید روند ارسال مرسوله را ببینید.

لطفا جهت دریافت کدرهگیری پستی 2 روز پس از ثبت سفارش به واتسپ یا پشتیبانی سایت با فرمت ( درخواست کدپیگیری - نام و نام خانوادگی - نام شهر مقصد )  پیام دهید.